MULTIPLY

Apa itu Multiply?

Multiply dalam bahasa Malaysia ialah, Berganda atau Gandaan. Anda tentu pernah dengar tentang gandaan. Tetapi apa pentingnya gandakan duit?

Sebagai contoh, anda mungkin pernah dengar cerita ORANG KAYA MAKIN KAYA, & ORANG MISKIN MAKIN MISKIN. Kenapa ye? Simple sahaja. Orang kaya jadi bertambah kaya kerana ada ILMU dan gandakan duit. Sebaliknya, orang miskin semakin miskin sebab tiada ilmu gandaan.

Pernah dengar orang dah kaya, lepastu miskin semula? Itu pun antara sebabnya kerana TAK TAHU macam mana cara gandakan duit. Banyak kes begitu berlaku apabila mendapat kekayaan segera melalui ‘durian runtuh`. Contohnya, pampasan tanah, pampasan insurans, ataupun duit pencen dan sebagainya. Misalnya dapat RM1’000’000.

Menyesal tak sudah jika tiada ilmu!

Mereka ingat duit sebanyak tu kononnya ‘makan tak habis’. Kajian ada menyatakan hanya 4 tahun, duit beratus ribu habis dibelanjakan. Rupanya memang habis! Akhirnya, jadi miskin semula. Kekayaan TIDAK KEKAL lama. Ini masalahnya. Terpaksa bekerja semula. Badan dah tua, tenaga dah kurang, mata dah kabur dan macam halangan lagi. Jadi sementara masih kuat tenaga lagi ni, apa kata kita gandakan sebanyak mungkin duit yang kita ada, supaya jadi sebanyak mungkin dan PASIF! Baru tenang hidup.

Bagaimana kronologi duit pencen habis?

Mesti anda terfikir bagaimana duit KWSP atau duit pencen yang mereka dapat habis begitu sahaja kan? mengikut fakta 1/3 rakyat malaysia habis kepada bayar hutang. Ada sesetengah tu duit habis untuk renovate rumah, belanja ank kahwin, pergi berjalan, beli kereta cash supaya taknak pening kepala untuk bayar bulan-bulan dan akhirnya tinggal berbelas ribu sahaja untuk  bertahan sehingga saki baki hidup. Ada sesetengah tu duhulu bekerja dalam bank, bila dah berhenti kerja, terpaksa pegang senapang duduk depan bank pulak. Adehhhh. Sampai Bila bangsa kita nak jadi begini???

Melalui Project CEO, anda tak perlu tunggu ada duit beratus ribu ringgit, atau berpuluh ribu untuk belajar menggandakan duit. Sebenarnya dari simpanan yang kecil pun kami galakkan ianya digandakan. Sebagai contoh, jika anda punyai modal permulaan RM3000 – RM26’000 atau lebih, anda sebenarnya dah layak bersama kami gandakan duit jadi banyak, dan menjana RM1 juta pertama anda! Woowww!

Beza Tahu vs Lebih Tahu!

Jika ada RM10,000…Apa yang ANDA akan lakukan???

MAHUKAH ANDA? Saya tunjukkan satu RAHSIA FORMULA POWER
yang sangat Mudah dan Pantas bagaimana membina pendapatan
RM 1,000,000 pertama dalam tempoh 12 bulan sahaja!!

Apa platform perniagaan yang Project CEO cadangkan?

Oleh  itu, kami cadangkan anda sertai syarikat GMJ4U SDN BHD. Ianya syarikat 100% Bumiputera dan diterajui oleh anak muda berwawasan, dan menawarkan kepelbagaian bonus besar dan juga perniagaan ini boleh diwarisi. Wow! Mari kita kenali GMJ4U terlebih dahulu.

Teruskan membaca…